پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251073
لغو کليه تحريم ها و دادن ضمانت کتبي براي ماندن بر روي تعهدات شرط ايران در مذاکرات است
تاریخ انتشار : 1400/08/11 10:37:35
نمایش : 1232
سليمي نماينده مردم دليجان و محلات در مجلس گفت: لغو کليه تحريم ها و دادن ضمانت کتبي براي ماندن بر روي تعهدات شرط ايران در مذاکرات است و اين نکته اين است که مقام معظم رهبري هم قبلا تأکيد کرده اند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام عليرضا سليمي نماينده مردم محلات و دليجان در مجلس در گفتگو با ديار آفتاب؛درخصوص درخواست ايران از آمريکا براي ضمانت عدم خروج دوباره از برجام گفت: درخواست ايران براي تضمين از طرفين برجام و خصوصا آمريکائي ها يک تصميم کاملا منطقي است چراکه آمريکائي ها بدعهدي کردند و زير ميز زدند و کسي که يک بار بدعهدي کرده بايد بار دوم با تضمين تعهد بيايد.

وي افزود: مومن از يک سوراخ دوبار گزيده نمي شود و لذا ايران در مسئله مذاکرات به طرف آمريکايي خوش بين نيست و بايد تضمين هاي لازم را داشته باشد و ضمانت کتبي بايد بدهند که به تعهدات خود پايبند مي مانند.

نماينده مردم محلات و دليجان در مجلس اظهار کرد: فعلا اصلا بحث مذاکره با آمريکا مطرح نيست و مذاکرات تنها در 1+4 در حال انجام است و آمريکائي ها که خودشان از برجام خارج شدند در بازي نيست و اين يک نکته روشن و واضحي است که فعلا در مذاکرات آمريکا مطرح نيست و مذاکره با طرف آمريکائي بعد ازبرگشت آمريکا به برجام بايد صورت گيرد.

وي بيان کرد: لغو کليه تحريم ها و دادن ضمانت کتبي براي ماندن بر روي تعهدات شرط ايران در مذاکرات است و اين نکته اين است که مقام معظم رهبري هم قبلا تأکيد کرده اند.

سليمي ادامه داد: آمريکائي ها خودشان در اظهاراتي اذعان کردند که به تعهدات برجام عمل نکردند و لذا بازگشت به برجام و انجام کليه تعهدات همچون لغو کليه تحريم ها يک ضرورت مهم است که در مذاکرات دنبال مي شود.

وي خاطر نشان کرد: دوره قلدري، زورگويي و ديکته يک طرفه تمام شده و ايران زير بار هيچگونه فشاري نخواهد رفت و جمهوري اسلامي اين پيام را به صراحت به آمريکائي ها مي دهد که دوران ديکته يک طرفه و زورگويي تمام شده و بايد به نظرات جمهوري اسلامي احترام بگذارند و تعهدات را کاملا انجام دهند.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html